Copper Sparkle

6:08:00 PM




Hey every body! Long time no see, huh!
How have you been? I am fine, I have been missing you a lot.
Anyway, my husband and I decided to change the internet provider so unfortunately I am not going to be having internet connection for a week, so I am going to be uploading the videos I do as soon as I can, I hope you all can understand that.


Here I have my new look, I hope you like it, I decided to use one of my favorite pigments from Mac, is called Copper Sparkle and I paired it with a couple of purple eye shadows, I think the look is lovely, so I just hope you all like it as well.

Enjoy the pics.

See you soon.








Hola guapas! Hace tiempo que no nos vemos no?
Bueno como han estado? yo muy bien. Mi esposo y yo decidimos cambiar de proveedor de internet asi que por ahora ando desconectada del mundo, y desafortunadamente no voy a tener internet en casa por una semana, se imaginan!! (me siento como en la era de las cavernas!!) Pero bueno chicas, espero que me sepan entender y que me extranen mucho asi como yo las extranare a ustedes.

Por ahora les dejo mi look mas nuevo, lo decidi hacer con uno de mis pigmentos favoritos de Mac que se llama Copper Sparkle y lo junte con un par de colores moraditos, la combinacion fue exquisita, me gusto mucho, pero bueno ya luego me diran ustedes si les gusto o no, por lo pronto les dejo las fotos, las quiero mis ninas.
Besitos ♥













You Might Also Like

0 comments

I love to read new comments...
♥ Thanks for sharing what is on your mind with me!

Me encanta leer nuevos comentarios...
♥Gracias por compartirlos conmigo!

Popular Posts