Purple & Chocolate!

11:50:00 AM


Hello my precious friends!
Today I have this new makeup tutorial for you, I decided to do a purple makeup with some chocolate accents, and you know what,  I love this look!
Purple is such a beautiful color, you can mix it with pinks and it would look amazing and girly, you can mix it with peachy tones and it would be gorgeous and sophisticated,  and you can also mix it with chocolate brown colors and the result would be amazing.
I hope you guys like this look,
Have a wonderful day.









Hola amigas preciosas!
Hoy les he traido un nuevo tutorial de maquillaje, esta vez decidí hacer un maquillaje morado con acentos chocolates, y saben qué, me ha encantado este look!
El morado es un color precioso, se lo puede mezclar con rosados y se verá precioso y muy femenino, se lo puede mezclar con colores melocotón y se verá lindo y sofisticado y también se lo puede mezclar con colores marrón chocolate y el resultado será muy favorecedor.
Espero que les guste este look,
Que pasen un bonito dia.















1.- Mac: black tulip eyeshadow  2.- Mac: Seeds of love eye shadow- 3.- Mac: Chocolate brown eye shadow 4.- Revlon color stay pen liner 5.- Maybelline colossal mascara 6.- Mac: Sakura blush 7.- Revlon: Stormy Pink lipstick

1.- Sombra Mac: Black tulip 2.- Sombra Mac: Seeds of love 3.- Sombra Mac Chocolate brown 4.- Delineador en pluma Revlon Color Stay 5.- Mascara de pestañas colossal de Maybelline 6.- Rubor Mac Sakura 7.- Labial Revlon Stormy pink.







 




 Thank you so much for watching the video and for your lovely comments, I appreciate it.
Keep in mind that if you wanna stay in touch with me you can check out all my social networks.


Gracias por ver el video y por sus hermosos comentarios, los aprecio mucho.
Recuerden que si quieren estar en contacto conmigo, pueden seguir mis otras redes sociales.


 
 



You Might Also Like

10 comments

  1. queda muy sexyyy!

    Nuevo post en el Blog! BLOG.THE.DREAMS.COM Muchas gracias por pasar y comentar, Mua!

    New post here: BLOG.THE.DREAMS.COM!! Thanks for stopping by! Kisses!

    ReplyDelete
  2. Es un maquillaje ideal, te favorece mucho.

    ReplyDelete
  3. Una preciosidad, me encanta la mezcla de los dos tonos y lo bien que le va el labial que has elegido. BESOS!

    ReplyDelete
  4. Me encantaaaa! estas super guapa!

    besitosss

    ReplyDelete
  5. Hello from Spain: your makeup tutorial is very useful for me. Keep in touch

    ReplyDelete
  6. Precioso no, lo siguiente! ;)

    http://rimelycarmin.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  7. Acabo de conocer tu blog! Tiene mucha personalidad y estilo.
    I FOLLOW YOU IN GFC!!! Y me haria mucha ilusion que tu tambien me siguieses.
    Muuuuaaaks :)

    http://enjoythelittlethingsblog.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  8. Pues no se me había ocurrido esta combinación de colores... me encanta!!
    La probaré seguro =)

    Besotes

    ReplyDelete
  9. Such a great tutorial!

    Xo, Hannah

    sweetsweetnoir.net

    ReplyDelete
  10. georgeus look,u gave me great idea for my next going out makeup
    like your blog,want to follow each other? let me know on www.bebagottel.blogspot.com

    ReplyDelete

I love to read new comments...
♥ Thanks for sharing what is on your mind with me!

Me encanta leer nuevos comentarios...
♥Gracias por compartirlos conmigo!

Popular Posts