The princess dress

4:00:00 AM



A long time ago I fell in love with this beautiful dress. I think it was the vibrant colors what caught my eye, also the lovely vintage and voluminous shape of the skirt and how modest but at the same time elegant the dress is. I have been using it quite a lot whenever I can, but today I decided to take some pictures because I haven't had any photo posted here before, I don't know why, silly me!

This dress makes me feel like a princess. I am not going to lie to you, the feeling is amazing. 
I think every woman should always keep a dress in her closet that makes her feel like a million dollars, because that powerful feeling, that a simple dress can give you, is going to strengthen your self-esteem and it's going to remind you to love yourself because you matter, and there is nothing better that knowing how much worth and love you own. 


Hace mucho tiempo me enamoré de este vestido. Creo que fueron sus colores brillantes los que me llamaron la atención, también lo voluminosa y vintage de la falda y cuan modesto pero al mismo tiempo elegante el vestido era. Lo he estado utilizando cada vez que puedo, así que hoy decidí tomar unas fotos porque por alguna extraña razón no había puesto fotos de este vestido antes. que tonta, no?

Este vestido me hace sentir como una princesa. No les puedo mentir, el sentimiento es magnifico.
Creo que toda mujer siempre debería tener en su armario un vestido que la haga sentir como un millón de dólares, especialmente porque ese sentimiento de verte hermosa va a alimentar tu autoestima y te va a recordar que debes amarte siempre, y no hay nada mejor que saberse amada por una misma. 













I am wearing:  Dress: Romwe  Shoes: Shein  Handbag: Oasap  Necklace: Amazon 
Ring: Forever 21







You Might Also Like

88 comments

I love to read new comments...
♥ Thanks for sharing what is on your mind with me!

Me encanta leer nuevos comentarios...
♥Gracias por compartirlos conmigo!

Popular Posts

Chictopia

Chicisimo

Subscribe