I love Midi Skirts

10:15:00 PM



As you probably know, I am obsessed with midi skirts and crop tops. I think midi skirts are so elegant and feminine and lets you show the right amount of skin without looking vulgar. 
I have a good collection of midi skirts and I can't contain myself when I see a new one hanging on a store so I end buying all the skirts I see. 
This midi skirt is a little old, but I just recently got this top that I love so much, it was on sale at Zara and I thought this top would look amazing with this skirt, you see, I am always creating outfits in my mind with the things I already have in my closet and the things I see on stores, so I had to buy this top, and I feel happy to know that I was right and this two pieces together look beautiful, elegant and very feminine.

Como ya se habrán dado cuenta, estoy obsesionada con las faldas midi y las crop tops. Pienso que las faldas a media rodilla se ven tan elegantes y femeninas y además nos dejan mostrar piel sin caer en lo vulgar.
He creado con mucho sacrificio una colección decente de faldas midi y la verdad es difícil contenerme cuando veo una nueva falda en una tienda, así que termino comprándola y agrandando mi colección(para mi placer, y el desagrado del bolsillo de mi esposo, jeje).
Esta falda sin embargo es un poco vieja, pero recientemente compré esta blusa en Zara ya que estaba en descuento y pensé que iría muy bien con esta falda en particular. Siempre ando creando y combinando looks en mi mente con la ropa de mi armario y la que veo en las tiendas, así que la compré y en el fondo me alegra saber que no estaba equivocada y que combina hermoso con esta falda, y lo mejor de todo es que me hace sentir, refinada, femenina y muy elegante. 




 








Get the look:
*Top: Zara *Skirt:  Romwe *Shoes: Gift get similar here and here  *Handbag: Aldo  *Lipstick: Ruby Woo by Mac




You Might Also Like

26 comments

I love to read new comments...
♥ Thanks for sharing what is on your mind with me!

Me encanta leer nuevos comentarios...
♥Gracias por compartirlos conmigo!

Popular Posts

Chictopia

Chicisimo

Subscribe