When in doubt, wear polka dots.

9:25:00 AM





After staying at home, in bed for almost 5 days because of a serious throat infection, today I finally was starting to feel much better, so my husband suggested that it would be nice to go out for a walk and because I wasn't sure how long that walk wold be, (he loves to walk for hours, omg!!!) I decided to wear something comfortable and and casual.
Since you don't really get to see me wearing pants so often(because I tend to prefer dresses and skirts) I decided to wear this cute polka dots printed pants that I recently bought with a white top and my comfy vans, but because I am such a girly girl in my heart, I added a cute lemon shaped purse to keep my cellphone and lipstick with me at all times. 
How do you like this outfit?


Después de estar en casa por casi 5 días a causa de una severa infección en la garganta, hoy al fin empecé a sentirme mejor, así que mi esposo me sugirió salir a caminar un poco, y como no estaba segura de que tan larga seria la caminata, (él ama caminar y ya me he metido en varios enredos por no seguir su ritmo, clica aqui para leer una historia de lo que me pasó al caminar en el centro de bangalore) decidí vestirme cómoda y casual.
Como ustedes no suelen verme mucho usando pantalones, esta vez quise ponerme un par de pantalones muy bonitos con estampado de lunares, junto con una blusa blanca y mis zapatos "todo terreno", pero como en el fondo soy una chica muy femenina(un poco fresita, jeje) decidí llevar conmigo esa bolsa tan coqueta con forma de limón para poder tener siempre conmigo mi celular y mi labial. Que les pareció el look? 
















 *Top: Rosegal *Pants: Zara *Shoes: Vans *Bracelet: Rosegal *Lemon Clutch: Shein


You Might Also Like

70 comments

I love to read new comments...
♥ Thanks for sharing what is on your mind with me!

Me encanta leer nuevos comentarios...
♥Gracias por compartirlos conmigo!

Popular Posts

Chictopia

Chicisimo

Subscribe