Dress to Impress!

1:35:00 AM





I am not a huge fan of fitted dresses. For some weird reason I love vintage style dresses and long flowy A line skirts. But when I saw this gorgeous sapphire blue dress, I knew it was going to be mine. 
The beautiful detailing of this dress are so delicate and at the same time a little sexy. The open back and the lacing on the edges of the neck and sleeves made me feel like a living piece of art. 
So I decided to pull up my hair in a big donut bun, and I applied a glittery makeup just to make the whole look a little bit more sophisticated. 
What do you think of this look, did I pass the test or not? 


No soy muy amante de los vestidos muy ceñidos al cuerpo. Por alguna extraña razón prefiero los vestidos vintage y las faldas midi en corte A. Pero cuando vi este hermoso vestido color azul zafiro, supe que iba a ser mío.
Los hermosos detalles del vestido son tan delicados y al mismo tiempo tan sexy. La espalda al descubierto y el encaje en los bordes del cuello y las mangas me hicieron sentir como una obra de arte andante. 
Así que decidí sujetarme el cabello en un moño tipo dona y aplicar un poco de maquillaje brilloso para estar a la altura del vestido y verme un poco más sofisticada. 
Que tal les pareció el resultado final? 
























I am wearing:
Dress: Romwe
Shoes: Romwe
Clutch: Similar here
Necklace and earrings: Ebay









 I hope you liked this look. It was fun getting ready and wearing this beautiful dress(although I stayed home, lol)
Once again I would like to thank you for all the lovely and kind comments and also for taking the time to check out my blog and my instagram.
I hope you are having a wonderful weekend!!
Lots of love 


Espero que les haya gustado este look. Fue divertido arreglarme y ponerme este hermoso vestido, a pesar de que no salí a ninguna parte jeje
Como siempre me gustaría agradecerles mucho por tomarse tu tiempo para visitar el blog y tambien mi instagram, y al mismo tiempo darles todas las gracias por esos hermosos y dulces comentarios que me dejan siempre. 
Que pasen un delicioso fin de semana!!!
Lluvia de besos. 

You Might Also Like

87 comments

I love to read new comments...
♥ Thanks for sharing what is on your mind with me!

Me encanta leer nuevos comentarios...
♥Gracias por compartirlos conmigo!

Popular Posts

Chictopia

Chicisimo

Subscribe