Kitty sweater

12:10:00 AM



There is something magical and unique about cats that make me so happy every time I see one, it might be their fluffy tails, or those hypnotic eyes, their ninja abilities, or maybe is their indifferent and spoiled attitude that I love so much. 
I am the happy and proud momma of a beautiful cat that I adore with my life, she is being with me for 9 years now, and although I know that for her I am only a servant and her cleaning lady (she knows this very well!!) I know deep inside she loves me too.
...well, at least that is what I wish for. haha.

Some months ago I found this beautiful sweater and I feel in love with it. I have been trying to find it in more colors because now that is getting a little chilly in here I need more sweaters and there is nothing better than a comfy sweater with a little kitty face in it, don't you think?


Hay algo especial y mágico en los gatos que me hace tan feliz. Pueden ser sus hermosas colitas, o esos ojos tan hipnóticos que tienen, sus habilidades de ninja o quizás esa actitud un tanto descarada y mimada que me hace amarlos tanto. 
Soy la feliz madre de una gatita hermosa que adoro y que lleva conmigo 9 años, y aunque sé que para ella tan solo soy su sirvienta (casi nunca es dulce y cariñosa conmigo, bueno, con nadie en realidad!) se que muy dentro de ella, pero ahí en lo más profundo de su corazón me ama, aunque sea un poquito. jeje

Hace ya algún tiempo encontré este hermoso abrigo con estampado de gato y me enamoré perdidamente de el. He estado buscándolo en otros colores porque ahora que la temperatura esta bajando un poco y empieza a correr viento por acá, necesito más abrigos y no hay nada mejor que tener un abrigo con una carita hermosa de un gatito asomándose por ahí, no les parece?




The eyes, omg!!!!











*If you like my kitty sweater you can buy it here ,  or even here, another similar here,  and also at ebay like the one I bought.




I hope you like the pictures, I was alone in the house and I just took this crazy pics by my self, hehe. 
Have a wonderful week and let me know if you are a cat person like me, ok?
Lots of love.


Espero que les hayan gustado las fotos, estaba sola en casa y la fotógrafa tuve que ser yo misma, por eso todo salió tan alocado, jaja
Espero que tengan un bonito comienzo de semana, ah! y no olviden dejarme saber en los comentarios si a ustedes también les gustan los gatitos tanto como a mi.
Besos 

You Might Also Like

69 comments

I love to read new comments...
♥ Thanks for sharing what is on your mind with me!

Me encanta leer nuevos comentarios...
♥Gracias por compartirlos conmigo!

Popular Posts

Chictopia

Chicisimo

Subscribe