Let's go for a walk

2:44:00 AM





Today I was at home relaxing when my husband decided to take me and Bella out for a walk in the park. I have to confess that I don't really like to go walking specially when is so sunny, hot and humid outside, but I know our doggy needs to exercise(and I need to exercise too!!) so I just put on my favorite flat shoes, grabbed a handy bag and forced myself to go out for a walk.
Spending time with my favorite human(my husband) and my dog was amazing. 
I think I might repeat this walking thingy more often, It was such a nice thing to do, I enjoyed it. 


Hoy estaba en casa relajándome cuando mi esposo decidió llevarme a mi y a Bella a caminar al parque. Tengo que confesar que no soy muy amante de las caminatas, especialmente cuando esta muy soleado y caluroso afuera, pero se que nuestra perrita necesita ejercitarse así que me puse mis zapatos bajos favoritos, agarré una bolsa cómoda y me forcé a ir a caminar un poco. 
Pasar tiempo así con mi humano favorito(mi esposito bello) y mi perrita fue maravilloso, creo que voy a tener que repetir más seguido este tipo de caminatas. Me divertí mucho y lo disfrute, quien iba a decirlo, no? 











The blouse I am wearing it is actually a dress, a dress that I wear when I am at home because it is so comfortable. I bought it a long time ago at Forever 21 but sometimes( when I am feeling a little lazy) I like to wear it as a blouse because is fast and simple and I thought that mixing it with this beautiful midi pink skirt looked so pretty and girly, just like I like it. 

La blusa que estoy usando en realidad es un vestido, es el vestido que utilizo cuando estoy en casa porque es super cómodo y fresco. Lo compré hace años en forever 21 pero algunas veces(cuando tengo pereza como para cambiarme) me gusta usarlo como blusa porque es sencillo y rápido. 
Pensé que el estampado de el vestido combinaría muy bien con esta bonita falda midi en color rosita y no me equivoqué, el look fue muy femenino y bonito, exacto como a mi me gusta.















*Dress / Blouse: Forever 21
*Skirt: Sheinside
* Shoes: Steve Madden
*Bag: Ebay
*Sunglasses: Romwe










You Might Also Like

61 comments

I love to read new comments...
♥ Thanks for sharing what is on your mind with me!

Me encanta leer nuevos comentarios...
♥Gracias por compartirlos conmigo!

Popular Posts

Chictopia

Chicisimo

Subscribe