In need of black...

3:06:00 AM




I am in love with color, the brighter, the better; but there are times in which I need to calm down my passion for vivid colors and stop wearing them(at least for a little bit...). When that happens, I always find something black in my closet, so that way, my overpowering color saturation starts to melt away and I immediately start to feel more awake, centered and calm. Wearing black is like going back to basics, recharge your energies and give yourself a sense of mystery and elegance.
Today was one of those days, I wanted to wear something black, so I remembered that I had this lovely jumpsuit from Zara, and because I didn't remember the last time I wore it, I decided to do it today. 
I hope you like this outfit...


Estoy enamorada del color, mientras más brillante y fuerte, mejor; pero hay momentos en los que necesito calmar un poco mi pasión por los colores intensos y dejar de usarlos, pero solo por un momento. Cuando eso sucede, siempre busco algo negro en mi armario, así mi sobresaturación de color empieza a derretirse e inmediatamente empiezo a sentirme un poco más despierta, centrada y calmada. Utilizar ropa negra es como regresar a las bases en cuestiones de color, recargar las energías y regalarte poco de misterio y elegancia en el vestir. 
Hoy fue uno de esos días, quería ponerme algo negro, así que me acordé que tenía este jumpsuit negro que había comprado en Zara, y como realmente no me acordaba cuando fue la ultima vez que lo utilicé, decidí ponérmelo hoy. 
Ojalá les guste este look...














 Buy me!






Get the look:
*Jumpsuit: Zara(old)  *Shoes: Forever 21  *Necklace: New chic *Bracelet: Rosegal * Clutch: Forever 21





I hope you like this outfit.
As usual, have a wonderful day and lots of love to your way...
xoxo

Espero que les haya gustado este look,
Como siempre, que tengan un hermoso dia y mucho amor para ustedes.
besitos 

You Might Also Like

12 comments

I love to read new comments...
♥ Thanks for sharing what is on your mind with me!

Me encanta leer nuevos comentarios...
♥Gracias por compartirlos conmigo!

Popular Posts

Chictopia

Chicisimo

Subscribe