In need of black...

3:06:00 AM




I am in love with color, the brighter, the better; but there are times in which I need to calm down my passion for vivid colors and stop wearing them(at least for a little bit...). When that happens, I always find something black in my closet, so that way, my overpowering color saturation starts to melt away and I immediately start to feel more awake, centered and calm. Wearing black is like going back to basics, recharge your energies and give yourself a sense of mystery and elegance.
Today was one of those days, I wanted to wear something black, so I remembered that I had this lovely jumpsuit from Zara, and because I didn't remember the last time I wore it, I decided to do it today. 
I hope you like this outfit...


Estoy enamorada del color, mientras más brillante y fuerte, mejor; pero hay momentos en los que necesito calmar un poco mi pasión por los colores intensos y dejar de usarlos, pero solo por un momento. Cuando eso sucede, siempre busco algo negro en mi armario, así mi sobresaturación de color empieza a derretirse e inmediatamente empiezo a sentirme un poco más despierta, centrada y calmada. Utilizar ropa negra es como regresar a las bases en cuestiones de color, recargar las energías y regalarte poco de misterio y elegancia en el vestir. 
Hoy fue uno de esos días, quería ponerme algo negro, así que me acordé que tenía este jumpsuit negro que había comprado en Zara, y como realmente no me acordaba cuando fue la ultima vez que lo utilicé, decidí ponérmelo hoy. 
Ojalá les guste este look...














 Buy me!






Get the look:
*Jumpsuit: Zara(old)  *Shoes: Forever 21  *Necklace: New chic *Bracelet: Rosegal * Clutch: Forever 21





I hope you like this outfit.
As usual, have a wonderful day and lots of love to your way...
xoxo

Espero que les haya gustado este look,
Como siempre, que tengan un hermoso dia y mucho amor para ustedes.
besitos 

You Might Also Like

12 comments

  1. Hola, estas guapisima. Me encanta el maquillaje, el peinado y como vas vestida con los complementos y todo. Perfecta!
    Bikos

    ReplyDelete
  2. Es precioso, ese mono. Me encanta cómo te sienta y la espalda tan bonita y sexy que tiene.
    Y el collar es muy lindo también.
    Como siempre, guapísima!

    ReplyDelete
  3. Muy guapa y elegante me encanta el mono
    Un beso

    ReplyDelete
  4. Vaya tipazooooo!! Estás muy guapa y elegante. Los complementos le dan mucha vida al color negro. Feliz fin de semana hermosaa! Besitos.

    ReplyDelete
  5. Muy bonito todo, pero el collar es precioso, y el look como siempre bonito y brillante.
    Un saludo.

    ReplyDelete
  6. Estas ideal con este look!!besos

    ReplyDelete
  7. Johanna, you look fantastic both in bright colours and black:) As for me, I mostly wear grey and black, so I feel like I could add some bright accessories to my looks...Maybe next summer, lol.
    Anyway, this jumpsuit is such a chic piece and fits you perfectly:) Have an amazing day!

    http://www.yuliannova.com/

    ReplyDelete
  8. Me encanta ese jumpsuit esta muy hermoso, luces increible.

    http://mimodaapropos.blogspot.mx/2016/01/pichidress.html

    ReplyDelete
  9. the black dress/jumpsuit is gorgeous on you. it fits you so well!!

    xoxo,
    Winn | ♥
    winscribbles.blogspot.com | Instagram

    ReplyDelete
  10. So do I!! Love black ^^ love your jumpsuit...

    xoxo,
    myredkiss.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Derrochas elegancia, estás perfecta! Me encanta el look al completo, lo cierto es que los looks en negro son geniales y los resaltas genial con las joyas y el peinado.

    Mil besos! xx
    BRUNETTE AMBITION BLOG

    ReplyDelete

I love to read new comments...
♥ Thanks for sharing what is on your mind with me!

Me encanta leer nuevos comentarios...
♥Gracias por compartirlos conmigo!

Popular Posts