Lace

3:37:00 AM





Today I wanted to wear something very comfortable and girly. I am so used to maxi and midi skirts that I have forgotten how wonderful it feels to wear a mini skirt, and although this dress is not very short, for me at my 35 years old, this is what a mini skirt feels appropriate. 
This dress is very old, but sometimes I feel is necessary to "shop" again from your own closet and put together outfits with pieces that you already own, that is what happened to this dress, I have forgotten about it and I just recently re-discover it hanging in my closet. I felt compelled to wear it and I have to say that I loved it, specially because it made me feel young, fresh and very girly.

Hoy me apetecía ponerme algo cómodo y femenino. Estoy tan acostumbrada a usar faldas maxi o midi, que me había olvidado de lo bonito que se siente ponerse una mini falda, y a pesar de que este vestido no es realmente super corto, para mi a mis 35 años de edad, siento que es apropiado.
Este vestido, debo confesar, es viejito, pienso que algunas veces es bonito volver a "comprar" en tu mismo closet, ya que en este caso particular, me había olvidado de este vestido cuando sin pensarlo lo re-descubrí colgado en mi armario. Sentí la necesidad de usarlo y debo decirles que fue una buena decisión porque me sentí joven, fresca y muy femenina. 


















Get the look:
*Dress: Forever 21  *Shoes: Aldo  *Bag: Charles and Keith  *Bracelet: Koovs  *Sunnies: Forever 21





You Might Also Like

25 comments

I love to read new comments...
♥ Thanks for sharing what is on your mind with me!

Me encanta leer nuevos comentarios...
♥Gracias por compartirlos conmigo!

Popular Posts

Chictopia

Chicisimo

Subscribe