Orange love - Amor naranja

10:07:00 AM







Hello my friends!
How are you? I hope everything is good. 
Today I have a new makeup tutorial. This past weekend I finally bought the "Morange" lippy from Mac, I wanted this lipstick because I love orange colors and I think this is a great color for spring time. 
I did a warm look on the eyes because I wanted to keep everything strong, bold and sexy, I decided to smoke out the outer corner of the eyes and although in makeup you are "not supposed to pair a smokey look with bold lips" I wanted to show you that to me, in makeup you can do everything you want, of course with moderation and finesse.
Anyway, I hope you like this look.
Have a wonderful day as usual and be happy, remember that happiness is free and feels so good!
Smooches.


Hola amigos!!
Cómo están? espero que todo les esté yendo muy bien.
Hoy les he traído un nuevo video tutorial de maquillaje. Este pasado fin de semana finalmente me compré el labial "Morange" de Mac, he querído este labial desde hace tanto tiempo porque me encanta el color naranja y  me parece que este labial es perfecto para este tiempo primaveral.
Maquillé mis ojos con colores cálidos porque quería mantener todo fuerte y sexy, decidí ahumar la esquinita externa de los ojos y aunque se supone que en maquillaje "no se deben combinar looks ahumados con labios fuertes" yo quería mostrarles que personalmente pienso que en el mundo del maquillaje uno puede hacer lo que desee, claro, con finura y moderación.
Espero que les haya gustado este look.
Como siempre amores, sean felices y sonrían, recuerden que ser feliz es gratis y se siente bien rico!
Besitos







 

To do this eye makeup I used the Naked 2 palette from Urban Decay

Para hacer este maquillaje de ojos, utilicé la paleta Naked 2
de Urban Decay. 
Comprala pinchando el link anterior.








 




 






  

You Might Also Like

30 comments

I love to read new comments...
♥ Thanks for sharing what is on your mind with me!

Me encanta leer nuevos comentarios...
♥Gracias por compartirlos conmigo!

Popular Posts

Chictopia

Chicisimo

Subscribe