Brown and green

12:30:00 PM


 Hello my lovelies!
Today I have a new makeup tutorial for you, I decided to use one of my favorite eye shadows from Mac, I am talking about "glamour check" this is a beautiful deep, rusty brown eye shadow, and I paired it with some green for a pop of color and very light pinky lips.
I hope you like this makeup look.
Have a wonderful day as usual.




Hola mis amores!
Hoy les tengo un nuevo tutorial de maquillaje, decidí utilzar una de mis sombras favoritas de Mac, estoy hablando de "glamour check" esta sombra es preciosa, es profunda, marronsita con un toque rojizo, y la combiné con un poco de verde para darle un poco de color al look y unos labios bien bajitos y rositas.
Espero que les haya gustado.
Que tengan un dia maravilloso como siempre.
Muchos besitos!



 


Yes, I am wearing contact lenses.
I am wearing Geo tricolor series in green, $24 
Buy it now: Prettycirclelens


Si, estoy usando lentes de contacto.
Mis lentes son los Geo Tricolor Series en Verde, $24
Cómpralos en: Prettycirclelens


 














Thanks for watching and for all your beautiful comments, I really appreciate it.
Have a wonderful weekend!
lots of love

Gracias por venir a visitarme y por sus hermosos comentarios, realmente lo aprecio mucho.
Que pasen un hermoso fin de semana!
Cariños




You Might Also Like

32 comments

I love to read new comments...
♥ Thanks for sharing what is on your mind with me!

Me encanta leer nuevos comentarios...
♥Gracias por compartirlos conmigo!

Popular Posts

Chictopia

Chicisimo

Subscribe