Summer Makeup -Haifa Wehbe inspired

5:45:00 PM





Hello my loves!
How are you guys doing? I hope everything is great over there, here things are amazing, and today I decided to recreate one of my favorite makeup looks for summer. 
I remember I did this look a long time ago, but I decided to do it again now that I have a better camera and more skills, hehe, anyway I love this look because is fun and colorful and I think looks amazing on every skin and eye color.
I hope you guys like it, don't forget to leave me some love on your comments.
Have a love day!






Hola mis amores!
Cómo han estado? Espero de todo corazón que todo esté bien por allá, aqui todo va de maravilla y justo hoy he venido a compartirles este look que es uno de mis favoritos para el verano.
Recuerdo haber hecho este look hace mucho tiempo, pero hoy quise recrearlo porque ahora poseo una mejor camara y mejores habilidades, jeje pero bueno, me gusta mucho este look por su versatilidad, es divertido y descomplicado con mucho color, y le va bien a cualquier persona con diferente color de piel y de ojos.
Espero que les guste, no olviden dejar un poquito de su amor en los comentarios.
Que pasen un hermoso dia!



















Key products                                                                       Productos clave

Gold eyeshadow: Urban decay Half baked                              Sombra dorada: Urban Decay Half Baked 
Bronzy eyeshadow: Urban decay Smog                                         Sombra Bronce: Urban decay Smog
          Highlight: Urban decay Foxy                                                       Iluminador: Urban decay Foxy 
   Purple pencil: Nyx jumbo in purple                                                  Lapiz morado: Nyx jumbo en purple
      Purple eyeshadow: Kat Von D Shiba                                            Sombra morada: Kat Von D Shiba  
        Teal pencil: Urban decay Flipside                                              Lapiz turquesa: Urban decay Flipside
                                                 


 






You Might Also Like

18 comments

I love to read new comments...
♥ Thanks for sharing what is on your mind with me!

Me encanta leer nuevos comentarios...
♥Gracias por compartirlos conmigo!

Popular Posts

Chictopia

Chicisimo

Subscribe